Retur in 14 zile

1. Comerciantul
BOBERIC DOT S.R.L, ( numit in cele ce urmeaza “Comerciantul” ) cu sediul in Calea Grivitei, nr 337 A, sector 1, Bucuresti, cod unic de inregistrare 33975915, numar de inregistrare la Registrul Comertului J40/406/2015, tel 0799.736.400.

2. Obiectul Regulamentului
Obiectul regulamentului il constituie stabilirea conditiilor in care clientii, pot returna produse achizitionate de pe www.ericshop.ro. Produsele defecte nu fac obiectul prezentului. regulament.

3. Conditii de retur
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse identice, un singur produs desigilat se accepta ca retur, restul cantitatii trebuie sa fie sigilata.
Produsele returnate trebuie sa fie functionale, in parametrii normali si sa fie insotite de certificatul de garantie in original, documentul fiscal de achizitie, in original.
Produsele returnate nu trebuie sa aiba urme de folosinta, uzura, matuire, deteriorari mecanice si trebuie sa aiba ambalajul original.
Produsele care se doresc a fi returnate nu trebuie sa fi suferit nici un fel de interventie in service.
Produsele care nu se afla in ambalajul original, sau fara accesoriile originale nu sunt acceptate la retur.
Lipsa sau deteriorarea etichetelor, marcajelor, de pe produse sau ambalaje atrag refuzul de returnare al produselor.
Prin solicitarea returului, clientul declara ca a luat la cunostinta conditiile prezentului regulament si este de acord in totalitate.
Se accepta maxim returul a 3 (trei) produse in cursul unui an calendaristic, pentru fiecare client.
Comerciantul isi rezerva dreptul de a aduce modificari / completari prezentului Regulament fara a avea obligatia de a notifica / informa in prealabil tertele persoane. Modificarile / completarile isi vor produce efectul de la data publicarii / afisarii lor.
Asa cum se facea mentiunea la cap. 2- Obiectul Regulamentului, acesta stabileste conditiile in care produsele achizitionate de pe www.ericshop.ro , pot fi returnate.
Produsele trebuie sa fi fost achizitionate de clienti persoane fizice si sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
a. au fost cumparate intr-un intervalul anterior datei de depunere a Cererii de Retur nu mai mare de 14 zile
b. se incadreaza in conditiile mentionate mai sus
c. nu fac parte din lista de produse si servicii nereturnabile
Produse care se pot returna doar sigilate
- Licente;
- Consumabile;
- Electrocasnicele mari frigorifice, masini se spalat, aragaze, incastrabile, hote, aparate de aer conditionat;
- Produse de ingrijire si igiena;
- Produse pentru prepararea bauturilor sau a alimentelor;
- Filme; muzica si alte materiale audio video protejate de legislatia drepturilor de autor
- Produse ambalate in blistere;
- Produse care reprezinta o comanda speciala (a clientului)
- Produse care contin licente OEM activate sau preinstalate;
- Produse ce trebuiesc inregistrate pe site-ul producatorului inainte de utilizare ;
- Produse de telefonie din pachete pre-pay & abonamente;
- Produse de tip smartphone sau tablete;
- Casti intraauriculare;
- Orice produs care are consumabile se va accepta doar in conditia in care consumabilele sunt sigilate;
Produsele desigilate se pot returna in urmatoarele conditii :
- Nu fac parte din categoria de produse care se pot returna doar sigilate – enumerate la pct. 1 de mai sus;
- Au ambalajul original complet si nedeteriorat ;
- Nu au fost folosite, au acesoriile si consumabilele complete si sigilate;
Produse nereturnabile:
Produse achizitionate cu discount din cauza unor defecte estetice
Produse achizitionate prin sistem de rate sau bonuri valorice
Produse carora le-a fost modificat sistemul de operare
Produse marca Apple ( iPhone / iPad / iPod etc ) al caror software a fost activat
Pachete
Servicii (instalare, abonamente de date, extragarantie, transport contra cost, etc)
Software descarcat online

4. Mecanismul de desfasurare
Clientii care doresc sa returneze produsele achizitionate din reteaua de pe www.ericshop.ro trebuie sa faca o cerere de retur catre compania BOBERIC DOT SRL , in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la emiterea documentului de cumparare.
In cazul achizitiei din mediul online cererea de retur se va face prin (i) completarea unui formular de retur disponibil pe site ul www.ericshop.ro
Costul transportului produsului returnat va fi suportat de client.
Aprobarea returului pentru toate produsele –sigilate si desigilate nefolosite si cu ambalajul original, se va face de catre Departamentul de Retur.
Acceptarea returului pentru alte produse decat cele sigilate mentionate anterior se va putea face doar dupa verificarea si confirmarea indeplinirii conditiilor de retur Organizatorul rezervandu-si dreptul sa decida asupra acceptarii returului pentru alte produse decat cele sigilate mentionate anterior.
In urma verificarii starii produsului , daca se constata ca acesta nu indeplineste conditiile pentru retur Departamentul de retur online va informa direct Clientul. Produsul va fi returnat Clientului prin curier, cu plata la destinatie. Clientul va suporta costul transportului de retur.
Clientul este obligat sa trimita produsul prin curier in termenul de 5 zile lucratoare, de la formularea cererii pe site-ul www.ericshop.ro
In cazul depasirii termenului, cererea se considera anulata.

5. Timpul
Rezolutia la cererea de retur va fi trimisa clientului, printr-un mijloc de comunicare agreat (telefonic, email, fax, etc), in maxim 14 zile calendaristice de la preluarea produsului returnat. Termenul de returnare al banilor, pentru cererile aprobate, este de maxim 15 de zile lucratoare de la data aprobarii returului.

6. Achizitia altui produs in locul produsului returnat/ Returnarea Contravalorii produsului returnat
In cazul in care clientul doreste achizitionarea altui produs , de valoare egala sau mai mare decat valoarea produsului pentru care se solicita retur, iar daca cererea de retur a fost aprobata, clientul va achita, diferenta de valoare online.
In cazul in care a fost aprobata cererea de retur si clientul doreste restituirea sumei de bani, suma va fi tranferata in contul indicat de catre client in cererea de retur, in termen de 15 de zile lucratoare de la aprobare, aceasta plata reprezentand contravaloarea produsului asa cum a fost ea inscrisa pe documentul fiscal ce probeaza achizitia.

7. Litigii
Orice disputa cu privire la interpretarea, executarea si efectele prezentului Regulament vor fi solutionate pe cale amiabila.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul de returnare